Äntligen helg

Så skönt med helg. Har längtat jättemycket. Tänk att vi redan har gått två veckor i skolan sedan vi hade påsklov. Galet, vad fort det går.
Idag har jag varit i skolan, men hade bara två lektioner vilka var gym och engelska.
Alltså inget vidare hårt. :D

Efter skolan var jag på banken! Japp, banken! Var ju tvungen attt skaffa ett sådant där Visa-kort eftersom jag känner mig så löjlig, när alla kompisar betalar med sina betalkort. Haha...Har inte riktigt fått "tummen-ur" till att skaffa ett sådant tidigare men nu kunde jag ju (kom jag på igår) smidigt smita in på banken och skaffa ett själv eftersom jag är myndig. Passade även på att ordna E-bank och telefonbank. Och snart har jag körkort!
Ojojoj, vad vuxen jag blir över en natt...eller inte...haha...
Var också och hämtade mina solglasögon förut, yeah!
Hoppas det blir riktigt mycket sol framöver nu :D

Behöver städa mitt rum. Titta bara som det ser ut:


Oj, den svarta koftan måste jag ju lämna tillbaka till Sabbe. Lånade den förra helgen.
Nu skäms jag.

Föressten så har jag spanat in lite nya kläder på www.laredoute.se
Bland annat ett par hängslebyxor. Vad tror ni om det?

Skall dra nu, har ett rum som bara skriker på mig att det vill bli städat.
Ha en skön fredagskväll allesammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback