Myskväll

Melodifestivalen
Tycker ni rätt låtar gick vidare? Det tycker verkligen inte jag. De vann på sina namn enbart. Föressten var startfältet ruggigt kasst. Det fanns en ända bra låt och det var nummer 2. Anything but you, tror jag den hette.
Annat blir det nog när de kommer till Göteborg vill jag tro.

Egentligen måste jag sova nu. Ska upp klockan 6.30 i morgonbitti. USCH! På en söndag, sådant borde förbjudas. Match i Skövde klockan 12. Och sedan elitseriematch efter det.
Skall bli skojj att se den.
Skövde- Skuru ska mötas och det blir förhoppningsvis en spännande match.

Just det ja, jag måste bekänna en sak. Det är svårt att säga det men jag har syndat. Jag har ätit kladdkaka, MED GRÄDDE! Aaa! Me vafan, man kan ju inte tacka nej när det bjuds. Det hade varit mycket oartigt, dessutom är det ju lördag! Den var väldigt god. Godiset som stod i en skål på bordet rörde jag dock inte! Är mycket stolt över detta eftersom smågodis och glass är mina absoluta svagheter, och så pepparkakor och jordgubbar får jag såklart inte glömma att nämna. Hjälp mig nu att fortfölja mitt löfte! Inget godis och inga mer sötsaker. Jag ska klara det här, med bloggens hjälp. Måste skriva här offentligt om jag klarat dagen som gått. Påminn mig om detta är ni snäll om jag skulle glömma någon dag.

Sov gott mina vänner!



Bild från
www.yle.fi

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Ingen låt är rätt låt i Melodifestivalen xD Vi borde satsa på att hyra in finska alkoholister i björndräkter som skriker och gormar.

Sov gott din lilla syndare ;D

Postat av: Klara

Ja! Dåliga låter och finalisterna vann bara på sitt namn!

2007-02-04 @ 15:30:04
URL: http://kramklara.blogg.se
Postat av: hanna

men sara jag vet inte om jordgubbar kan klassas som godis inte i min värld iallafall!

2007-02-05 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback