Fredag

Först måste jag berätta något pinsamt som hände igår innan våran match. Glömde av att skriva det igår ju. Jag halkade på uppvärmningen. Inte så farligt kan tyckas MEN herrarna hade ju lyckats locka 500 personer till sin match och dessa satt nu på läktaren. HAHA XD. Förmodligen var de dock i full gång med att röra sig mot utgången (ja eftersom det "bara" var en dammatch på planen nu) så jag hoppas jag inte drog allt för mycket uppmärksamhet till mig :P hehe. Herrarna hade inte bra lyckats dra publik till hallen de hade ju också lyckats söla ner golvet (vatten, svett? whatever you want) så att jag lyckas halka en gång, NÄSTAN två. En gång till under matchen höll det på att bli (på samma ställe som Emma nästan halkade in i väggen) men denna gång lyckades jag sladda rätt på något underligt sett :) Stolt! HAHA, Pinsamt var det, men jag bjuder på den ;-) Vi ska väl trots allt underhålla publiken, sen på vilket sätt kan ju disskuteras :P


Det var en av dagens (gårdagens :P) roligheter.
image586

Idag har vi nämligen också bokat resa med klassen :-) Vi ska till Sunny Beach, Bulgarien. Den 7 juni åker vi, tre dagar efter studenten! Shiet, galet det kommer bli! Det stället ska ju tydligen vara mer än galet och med våran klass kan man ju bara tänka sig hur det kommer att bli :P haha! Till höger är våran hotell. Vi tjejer i klassen lyckades få en etagelägenhet för fem personer, LYX :P Medans killarna får bo fyra och fyra i varje lägenhet.

SANDRA! DU ÄR GRYM! som tar tag i allting :P Love you :-) Utan dig hade vi inte fått göra eller åka någonstans...HAHA!

Imorgon åker vi till Karlshamn och steg 3 i juniorSM. Tar dock med mig datorn så det kommer nog lite uppdateringar i helgen :P Allt för dig mormor ;-) Ååå vad jag är laddad, VINNA SKA VI :D Steg 4 nästa :P

Hmm, inte så mycket mer att berätta idag. Eller jo, jag har köpt en ny plånbok. Den gamla var så trasig att saker trillade ur och det är ju inte det smartaste. Vad är det man brukar säga? Optimist är den person som köper en ny plånbok för sina sista slantar. Riktigt så illa är det inte menn nästan, hehe... Nu ska jag packa! See ya :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback