GAAADH

Herregud, nu måste jag gå på schema i tre veckor till, bara för att jag slarvade förra. Varför slarvade jag förra veckan då? Jo, för att jag helt enkelt tycker att jag är för bra för att gå på schema som är ganska nedvärderande och pinsamt. IG-barn går på schema, inte jag!!! Så nu måste jag ha signaturer i hela tre veckor till, suck! Yeye... Egentligen är det ju ganska coolt ;-) Får intala mig att det är de coolaste personerna som går på schema :D...or not...

Imorgon har jag nationellt prov i Svenska B. image571
Det kommer att gå bra som fan känner jag på mig!
Är laddad ;-)
Fick reda på psykologibetyget från förra provet idag. MVG SÅKLART ;-) Fick även tillbaka hälsopilotarbetet, VG+. Och det arbetet slängde ja ihop på en timma dan innan vi skulle lämna in :-) Så bra är jag !
Alltså borde jag inte gå på schema :/

Snart träningsdags! Wiee :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback