Handbollsklister i håret

image575Usch vad mycket handbollsklister jag har i mitt hår!
Det är tovor överallt å jag kan typ inte borsta ut det!
<--- Denna sort sitter nu fasklistrat i mitt hår, gaaadh! Jag får nog klippa av det!

Föressten ska jag jobba julen :P Yeah! 22, 23, 24, 25 december jobbar jag :D
Och sedan några pass till innan skolan börjar igen :P Så jäkla gött!

Nä usch vad sleeten jag känner mig!
Och i helgen blir det plugg! Har prov måndag, tisdag, onsdag nästa vecka :/ BLÄ!
Fast så bra som jag är, så kommer jag ju klara det galant ;-)

Vad är det Lotta på Bråkmakargatan brukar säga nu igen?

"Det är konstigt att jag är så bra på allting! Det ända jag inte kan är att åka slalom"

Stämmer ju ganska bra på mig :D Eller vad säger ni? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback