HELG!

Äntligen helg!
Idag börjar vi med Hälsopilotkursen, helkroppsmassage :D Wiee! efter det har vi idrott och vid fem ska jag spinna på Studio Active.

I skolan har jag har massor att göra i helgen:

*Religionen
*Psykologin
*Historian
*Geografin x2
*Specialidrotten
*Samhällen


BTW, har jag drömt sjuukt konstigt inatt. Jag drömde att mamma köpte en växt som såg ut som ogräs för 10 000 kronor och det var inte mer med det :/ Jag skulle flytta in i lägenheten ovanför vårat garage (vi har inget garage) och sedan var hela våran familj ute på havet i en hypermodern kanot och blev anfalldna av pirater utanför någon exotisk ö i Stilla havet...Knepiga drömmar, förra veckan drömde jag liksom att jag gjorde 117 Chins! De bästa killarna på skolan gör väl mellan 20-40 stycken :S och jag gör i verkligheten noll, så fatta att jag blev besviken när jag vaknade. Min gymtränare var i alla fall imponerad (a i drömmen då).

Nu ska jag iväg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback