Högskola?

Var på Svenska Mässan igår. Det var typ som gymnasiemässan fast nu med högskolor istället. Intressant, jodå! Fick allt lite tankar och funderingar över vad jag ska göra efter gymnasiet. Självklart ska jag plugga vidare, men först måste jag nog läsa upp lite poäng som jag inte kommer att få med mig från grundskolan. Bland annat matte B, C, D och E. Shiet, det är ju egentligen tragiskt! Ska nog visserligen klara av att få G i kurserna men jag ska ju orka göra dom också :/ Jaja, mässan var givande i alla fall :D

image576

Igår var jag ute! WOW, Sara var ute! Sensation! Och hon hade kul ;P HAHA!

Idag är det plugg som gäller! ENDAST! Har hyffsat många prov nästa vecka :/ Suck suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback