In the middle of the night

One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: hemmakväll
sex eller mys: pass
Salt eller sött: salt
lyx eller budget: lyx
sommar eller vinter: sommar
När är du Född: 2 april 1989
Vad har du på dig en ledig dag hemma: trosor å tjocktröja
Favoritresturang: Mc donalds, lätt!
Favoritfilm: film?
Födelseort: Askim
Smeknamn: Zlatan
Favoritfärg: svart
Drömkille: pass
Har du varit kär: ALDRIG!
Favoritlåt: Lady in red
Maträtt: all mammas mat
Tycker inte om: att förlora (därför gör jag det sällan)
Senaste sjukhusvistelse: tog en influensaspruta idag (igår)
Favoritdricka: Coca cola
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: röda
Vad gör du när du är uttråkad: ligger i min säng och tycker synd om mig själv
Missbruk: cola
Vän som bor längst från dig: Jonas bor ganska långt ifrån mig.
Vad retar du dig mest på: att jag inte kan sova
Läggdags: sover i omgångar under dygnet.
Husdjur: katt
Skostorlek: 41
Syskon: Jesper
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Hk Aranäs
Vilket ord tilltalar dig mest? Elit
Är du Internetberoende: ja
Gillar du snö: NEJ
När köpte du något åt dig själv sist: idag
Vilken är din bästa egenskap: charmig ;-)
Vilken film såg du på bio senast: ciao Bella
Favoritgodis: chocklad och salt
Studier eller jobb: studier
Bästa kompis: CAmiLla, SanDRa oCh EMmA
Favorit blogg: min egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback