Jaha en ny vecka framför mig

Tiden rinner iväg. Helgen gick jättefort. I fredags var jag ute. Kvällen började på Rumpan Bar och sedan drog vi som vanligt till Mingel. Mingel gjorde jag allt för att undvika fotografen då jag vet att min tränare har ett eget loggin på deras hemsida och är inne varje helg för att kolla vilka tjejer som varit ute. Jag misslyckades dock och fick en gliring innan matchen idag, jaja! Utgången blev för en gång skull lyckad (och du, vem var du egentligen? :P nyfiken...)

På lördagen vaknade jag upp tillsammans med mitt ragg för kvällen i min säng! Hade träffat Emma ute och hon följde med mig hem :D Roligt att festa med dig tjejen! Det händer ju inte allt för ofta!

Lördagen ägnades åt att bara softa. Jag satt med historiaböckerna i knät hela dagen och låtsades inför mamma att jag pluggade. I själva verket satt jag nog och halvsov...Sedan kollade jag fotbollen :P Fan vilken klasskillnad ändå. Vilket lir de har Spanien :P Underhållande!

Idag försov jag mig så jag hann inte ta min omväg med bilen som jag brukar köra innan match. Det är tixs jag har för mig. Måste köra den vägen för att jag ska kunna spela bra, har jag fått för mig. Jag spelade bra första halvlek, men andra nja, inte den bästa period jag gjort. Förlorade, IGEN!
Usch, vi måste vinna nästa nu!
Efter matchen i Partille skyndade jag och mamma oss till Partillebohallen för att se damernas Champions Leauge match mellan Sävehof och det där ryska laget som jag inte vet hur det stavas. Tjejerna förlorade men jag måste ändå säga att de är duktiga. Ryskorna är ju typ inte mänskliga, de är som monster. Hade vart livrädd att möta dom. En är helt allvarligt 198centimeter lång och väger över 95 kilo. Fattar ni vilken typ, MAN!

Imorgon har jag historiaprov. Hmm, ett svårt ett också. Massa sidor som jag knappt läst. Jaja, det fixar sig. VG lär jag ju få i alla fall :D

Kanske inget roligt inlägg, men för er som är intresserade av min helg så varsågoda ;-)
Det verkar ju trots allt som ni är en del som läser min blogg :)
Kul! Fortsätt med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback