JSM steg 4

Helgen har varit super :D image598
Kan inte bli annat med ett så gott gäng som mitt lag är :P Vi har kul som fan ihop! Och vilken handboll vi lirar ;-) Match ett och två var lätta medans Karlshamn var lite tuffare. Vi förlorade, sedan kan ju den förlusten disskuteras men jag orkar inte ens tänka på den mer. Är så sjuuukt irriterad. Jaja :/

Sov så gott på hotellet :P Vaknade helt utvilad. Emilia däremot hade ju lite mysigare drömmar så jag förstod att hon inte ville vakna där vid halv nio-snåret, hehe... Hela herrlaget, vad hände där egentligen ;-) ? HAHA XD!

Nu hoppas vi på att få steg 4 hemma i Aranäshallen :D Då får ni komma och kolla! Vi är ju trots allt bara tjugo lag kvar nu som gör upp om platserna till finalsteget! Ni måste stödja oss om vi får det hemma :P

Skolan idag var seeg! Riktigt seg! Ändå hade jag två inställda lektioner så jag kom hem tre istället för halv sex :D Nä nu svamlar jag bara... Ha det!

Pussar från mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback