Let me sleep

I två timmar har jag legat i min stoora, goa säng och typ tittat upp i taket. image599
Trots min perfekta säng kan jag inte sova! Så jag gav upp, hämtade datorn, loggade in på msn och hällde upp ett glas cola ( jag är beroende igen :/ ).

Dessa coola skor kom hem till mig idag. Hade beställt dom, men frågan är om de är något för små. Mina vita Nike sneakers har jag en storlek större på men efter ett tags användande känns de för stora, så frågan är om man går in dom? Hmm, :/ Tål att tänkas på!
Men de är ganska snygga iaf :P Värt ett försök att gå in tror jag :-)

Eftersom det var så många som hade spelat Sm i helgen så hade vi avslappning på morgonträningen :D Chill som fan! Fast kallt... 30 minuters spänning kontra slappna av övningar. Jag somnade någon gång där i början när man skulle spänna nacken sedan sov jag gott resten av lektionen :P

Snart är det jullov :D Jippi! Ska bli så underbart! Och Zlatan gjorde mål ikväll, appropå någonting annat. Kung är han!

Hur sjuttsingen ska jag kunna somna? Är superpigg. Sov mellan sex och halv nio förut ju :/ Kommer vara död på gymmet imorgon...

Jag har tänk att jag ska tillägna my best friends ett inlägg snart! Jag tycker sååå mycket om er, Camilla, Sandra och Emma. Ni är såå sjukt underbara. Shiet vad rörd jag blev efter sista matchen Camilla :P Jag ville aldrig släppa dig ju och det jag sa kom så sjukt mycket från hjärtat! Jag älskar dig! Jag älskar er! Och så värd du var matchens lirare i varenda match i helgen :P
Gaaadh, vad ni betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Fick det här nya bloggkedjebrevet från någon anonym:
från och med den första december till den 20e ska alla som läser http://www.blondinbella.se/
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

Postat av: Sandra

Love U Too Hun

2007-11-28 @ 11:07:35
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback