Livet leker

image573

YES:P Skolan flyter på snabbare än vad jag trott och snart är det jullov :D Skolarbetet går hyffsat bra igen och idag bestämde min klass att vi ska åka på klassresa till Sunny Beach, Bulgarien i maj nästa år. Det kommer däremot bli helt stört! Folk hade omröstningar i klassrummet om hurvida vi ska ha betald frukost eller inte. "Är det nödvändigt med frukost? Ska vi inte ta en öl på morgonkvisten istället?" Fy fan! Killarna kan ju hålla på sådär.
Jag och Camilla har i alla fall bestämt oss för att försöka se lite kultur (om det nu finns någon sådan på Sunny).
Vi kommer hem lagom till balen, bruna och fina :P (och sleeetna)

Sedan ska eventuellt jag, Hake och Vigge åka till London i vår och kolla en Arsenal-match, blir det av så kommer det att bli jävligt ball :D SJUUUUKT BALL :P

Föressten så fick jag en fin kommentar av min gymtränare idag när han skulle skriva på mitt schema. "Men varför går du på schema?, Fan hela min värld rasar ju när mönsterelever räcker fram ett schema till mig! Jag som tror mest på dig" Men vafan, sluta inte att tro på mig! Att jag går på schema spelar väl ingen roll för vad jag presterar på gymet, eller? Nu ska jag sova en stund...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback