Måndag

Jag gillar inte måndagar.
De är så låååånga och tråkiga! Fast idag har det i och för sig varit helt okej. Spelade Badminton på idrotten. Hake var bäst, men jag var lätt bäst efter honom ;-) Visst att jag missade några bollar sådär, men vafan. Sedan hade vi historytest. Hmm, vad ska jag säga? Jag suger på att skriva prov. Jag kan svaren men jag blandar ihop frågorna i en ända röra. Svarar på massa frågor i en och samma, jaja...

image579Och kors i taket! Håll i er nu!
JAG GYMMADE IDAG PÅ HÅLTIMMAN! Med Bolli. Tänk att jag gymmade frivilligt, det är sensation!
A typ i alla fall :D

Tänk vad stark jag ska bli nu :D Snart väger jag 95 kilo precis som ryskorna som Sävehof mötte igår :P
or not...

Nu ska jag till träningen :P See ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, lätt att jag va bäst efter Hake:P Eller så får jag och du dela på andra platsen, för din man var klart sämst;) Pusss

Postat av: Emma

Sara man gör inte såna längre -----> ;-)
När ska du lära dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-21 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback