Öppen

Egentligen borde jag älska tisdagskvällar då jag är ledig men istället mår jag bara dåligt. Jag är ALLTID trött som fan och det gör att jag inte orkar med allt jag tänkt göra vilket självklart resulterar i ångest istället :/ Gaaadh! Får nog hitta lite aktiviteter till tisdagskvällar. Nu är ju i alla fall mitt gymkort fixat så kanske det blir Studio Active i fortsättningen.

Idag har jag betalat in Bulgarienresan. YEAH! Nu vet man liksom att den blir av. Är både positiv och negativ till resan. Man har hört så mycket skit om Sunny Beach att jag är lite rädd att åka dit. Men självklart ska det bli vrålkul! Det kommer bli galet! MEN, jag ska INTE vara full sju dagar som killarna säger att de tänker vara. ALDRIG! Tänker ta det lugnt, jobba på brännan :-), glassa och bara mysa :P Och så får jag ju såklart ta med mig löparskorna :D

Imorgon får vi reda på lottnigen till steg 4 i SM och vart det kommer att gå. Vi har ansökt om att få ha det hemma, hoppas att vi får det :P Annars skulle jag vilja spela i Partillebohallen (men det innebär ju i och för sig att vi måste möta Sävehof och det är la sådär :/ haha...). Om två månader är det steg 4, YEAH! Och det är träning, träning. träning som gäller :D Rätt mat och ingen alkohol :P Jag satsar som fan :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback