SM-GULD

Förloraren har en ursäkt- Vinnaren har en plan!

Igår efter matchen mot Karlshamn hade jag en ursäkt, domarna!
Men idag har jag en plan :P
Träningen idag bestod av en del snack inför framtiden, steg 4 i januari. Vi ska upp i träningsdos, upp i inställning och utvecklas ännu mer. Allt för att ta oss till finalsteget! Alla måste vara på detta!

För oss 89:or är det vårat sista SM som ungdomsspelare. Jag har hela tiden sagt att "jag ska till steg fem, om jag så ska ta mig dit själv!" Självklart fungerar det inte så, men om hela laget går in med den inställningen så är vi halvvägs där redan! Jag kommer att gå in för det här till hundra10% Ska inte vika ner mig en sekund! Krig, fight och "killer"-instinkter i alla moment. Ännu mer träning, ännu mer fokus = ännu mer vinster!

Jag ska en dag vinna SM-GULD (helst i mars nästa år :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback