Sorgens dag

image564God morgon alla glada där ute. Denna dagen har potential känner jag, förutom att jag just nu sörjer. Mina ÄLSKADE Hilfiger-jeans är trasiga. image565Mamma torktumlade dem (vilket är absolut förbjudet) så att de krypte till Size ZERO! Skulle i alla fall försöka töja ut dem i morse men misslyckades och nu är dragkedjan trasig :/ I ett och ett halvt år har jag och jeansen varit sååå "tighta"!
Både fysiskt och psykiskt :P

Jaja, våran tid är förbi. "Life is hard, get use to it"

Idag är våran psykologi inställd :D Så jag slutar redan halv ett :P Wieee! Ska till skolan och ha Hälsopilotutbildning och Idrott. På idrotten ska jag och Camilla hålla i lektionen.
Det kommer bli hmm, ja... spännande i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jag vet, riktigt snygg cardigan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback