Spänning i vardagen...???

Funderar just för tillfället på att leta efter den bästa, mesta "bad guy" jag kan hitta i den här staden och rymma med honom. image560
Typ supa, leva för dagen och ta allt för vad det är. Så mycket tatueringar, percingar och fula ord som möjligt tack! Leva farligt, haha!

Är trött på min vardag! Är trött på skolan speciellt. Handbollen är ju kul i alla fall :D Men det händer ju aldrig någonting :/ Skola, handboll å vardag, vardag, vardag. BOORING! Mamma sa just till mig att skärpa mig i skolan. Hon menar på att jag kommer ångra mig om jag struntar i allt just nu! KLART SOM FAN JAG KOMMER ATT ÅNGRA MIG, om jag struntar i skolan nu. Men vad ska man göra om man bara inte orkar??? Jag orkar inte skolan mer... :/ Kollade mina betyg från ettan och tvåan på gymnasiet häromdagen. 3st G, 5st VG och 8st MVG. Det är ju ändå hyffsade betyg. Inte är jag någon MVG-elev rakt igenom men betygen är ju ändå bra. Men nu, nu lämnar jag knappt in arbeten, jag går på schema för att jag haft 25% frånvaro :/ shiet jag är på väg neråt. Fan!!! ORKAR INTE MER!!!


Idag fyller min blogg 1 år :P
Vilket trevligt inlägg det blev på ett-årsdagen då :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback