Träningsledig

Tisdagskvällar är konstiga kvällar. Känns konstigt att vara hemma en kväll mitt i veckan. Imorse hade jag ju ingen morgonträning heller med tanke på kursprovet i svenska B. Provet gick bra! Minst ett VG i alla fall :P

Var och fikade förut med tjejerna :-) Det var ju längesedan vi hade Karmastund senast :( Det måste vi återuppta!
image572

Sitter hemma och kollar Hip Hip. Helt sjukt program alltså! "Känd å smal, känd å smal" / Tiffany Persson.
Nä, egentligen är det ju att slänga bort sitt liv att titta på det tramset :p HAHA. Får nog ta fram mina kära (not) skolböcker istället :D Jippi! (Om man intalar sig att saker är roligt tillräckligt mycket så blir de det, har jag hört)

Skolan är rolig! Skolan är rolig! Jag älskar läxor, prov och inlämningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback