USCH

Min vecka nedan. Är ju deprimerande att se.
image688

Har idrottslektionen imon. Idrotten i skolan är inte rolig längre. Vi har ju aldrig idrott, bara massa ledarskap :/ Sedan har jag historiaprov på amerikanska och franska revolutionerna, YEAH! Och jag har pluggat sååååå mycket, or not... Undra om Sandra pluggat? Nä, hon har nog gjort annat. Gött då är vi två iaf! Haha. Snopet om hon kan allt nu då iofs :P Men det kommer nog gå bra för mig ändå. Jag menar, det är ju bara att ljuga ihop något. Ofta läraren kan kontrollera vad som är sant när det hände på 1700-talet!!! Det är ju ändå mer än 300 år sedan och visst att hon är "gammal" men såå gammal är hon ändå inte...

Föressten, jag hoppar nog av skolan efter denna veckan eller nått. Ronnie räknade ut mitt snitt och det var inte vad jag förväntat mig så nu kan jag lika gärna strunta i det. HAHA! Kan visserligen fortfarande bli läkare med de betyg jag har nu, men då får jag läsa i POLEN :O HAHA!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

hihi... det snittet är ju kanon, tror faktiskt att du kan bli läkare som du säger att du vill bli.. dock kanske inte en riktig läkarlinje.. utan du får öppna en egen praktik och kanske utöva alternativ medicin på folk. Typ Voodoo eller healing eller nått annat. Finns kanske nån kurs att gå i slumområderna på Jamaica eller nått liknande.

2008-01-28 @ 01:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback