-dkijd-ahju-bm-dnjw-nadj

LYCKAD valborg,säger jag bara! Skola, sen Cortegén, Mc Donalds och sen förfest på Chalmers med lite ölspel. Efter det till Kåren där vi festade fram till halv fyra ungefär. Kom hem i förmiddags jättetrött. Halvsov framför Sm-finalen mellan Skövde och Sävehof, som Skövde tyvärr vann :/.
Tyvärr tog jag inga bilder från kvälllen igår. Synd, hade vart kul att ha nu. Fasiken, det är nästan så jag funderar på Chalmers, jag menar 80% av studenterna är killar. Bara det liksom!
image983
Men nu är det dags att börja träna järnet och plugga ordentligt igen. 12 maj startar försäsongen upp. Ska bli sjukt kul att komma igång med handbollen igen. Tror det kommer bli så roligt i Heid. Och så måste jag ordna upp det sista i skolan innan jag faktiskt tar studenten.

Bild från förra valborg.Vigge, Brikell, Degen och jag. Sjukt kul valborg förra året också faktiskt :D

Oj, nu ryktas det resa med lillebrodern till Stockholm på tisdag. Hmm, kanske kan vara mysigt. Nu börjar Sävehof-Hammarby.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback