Återigen update!

Läste mina mejl nyss. image995
Min samhällslärare tog sig friheten att meddela mitt betyg över mejlen då jag inte var i skolan igår. Fick MVG i samhällskunskap B. Känns skönt att kamma hem ett sådant betyg i en ändå relativt grundläggande kurs. Blev också idag klar med alla mina epok-prov i svenskan. Åkte in på den lediga dagen efter att jag vart hos frissan för att göra ett prov. Fick dock gjort alla på två timmar. Så nu kan jag stryka dom från listan också. SKÖNT!

Svenska B- epokprov- upplysningstiden
Svenska B- epokprov- romantiken
Svenska B- epokprov- realismen/ naturalismen/ modernismen

Svenska B- Slutuppgift
Svenska C- uppgifter om rödluvan, 4 stycken
Svenska C- tal

Företagsekonomiprov, kapitel 5,6
Företagsekonomiprov, kapitel 8-?

Psykologi B- inämning om grupper
Psykologi B- prov- grupppsykologi

Geografi A- inlämningsfrågor
Geografi A- Landanalys

Samhällskunskap B- fimer på Svt
Samhällskunskap B- två papper med frågor om allt som rör miljöfrågor
Samhällskunskap B- miljötänk

Söka ett (speciellt) jobb
Skriva en insändare till GP

image996Var på MomentsofArt idag för konsultation av håruppsättning till balen. Kom dit med önskemålen om lockar, mycket hängande och "romantiskt". Gick därifrån med tankar om heluppsättning, där inget ska hänga ner och med "stenar" i frisyren. Snyggast och bäst om det blir regn. Sedan kommer typ "alla" ha frisyrer som liknar min första tanke, enligt henne så det kan ju vara kul att sticka ut lite också.




Dags att städa lite. Sedan ska vi grilla och efter det blir det mer plugg om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback