Blandad stuff

Jag är mentalt instabil. Mitt psyke är inte som det ska. Det snurrar i huvudet. Jag känner inte igen mig själv. Konstiga prioriteringar, sådana som jag aldrig gjort förut. Labil i hjärnan är vad jag är. Tror det beror på att jag knappt tränar längre. Jag blir typ tokig! Men nästa måndag drar det igång igen :D

Här kommer massa blandat som hänt i helgen:

Jobb, jobb, jobb... Suck, suck, suck...

Fått kattungar hemma. Tre stycken sötisar.

Varit ute med lite folk.

Lärt mig stryka skjortor.

Varit på Liseberg för första gången iår.

image988
Hallå! Kände mig sådär lagom sleeten på den bilden. Tur att någon är snygg i alla fall...



You say you dream of my face but you don´t like me.
You just like the chase.
To be real- It doesen´t matter anyway.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeu idol-danny? :/

2008-05-07 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback