Dags!

Nu är det färdigtramsat!
Hur vek får man bli egentligen? Nä, dags att ordna upp saker och ting!

Har pluggat företagsekonomi nu i alla fall. Ska göra psykologin på hålet imorgon. På historialektionen SKA jag arbeta! Och på kvällen ska jag börja med mitt geo-arbete samt kolla lite inslag om miljö på Svt.

Svenska B- epokerprov
Svenska B- Slutuppgift
Svenska C- uppgifter om rödluvan
Svenska C- tal

Företagsekonomiprov, kapitel 5,6
Företagsekonomiprov, kapitel 8-?

Psykologi B- inämning om grupper
Psykologi B- prov- grupppsykologi

Geografi A- inlämningsfrågor
Geografi A- Landanalys

Samhällskunskap B- fimer på Svt

Samhällskunskap B- två papper med frågor om allt som rör miljöfrågor

Samhällskunskap B- miljötänk

Bara till att börja bocka av snart nu då :D

Sedan ska jag också:

Söka ett (speciellt) jobb
Skriva en insändare till GP

Men det hör inte till skolan...


Kommentarer
Postat av: Saga

ÄCKEL-LISTAN NUMMER 1!!!!!!!!!

2008-05-05 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback