Det är i sådana här stunder som man...

...önskar att man spelade golf. image1000
Detta vädret måste vara varje golfares dröm! Jag började spela golf lite grann när jag var yngre, men la snabbt ner. Inte på grund av att det inte intresserade mig, utan endast för att jag inte hade några vänner på samma (låga) nivå som jag. Jag och Jesper har dock funderat på att börja lira lite smått. Jag vet att många anser det vara den tråkigaste och segaste och framförallt snobbigaste sporten ever, men jag tror faktiskt att det är rätt kul. Speciellt när vädret är såhär :D !

Idag ska jag nog tillåta mig själv att vara ute lite i solen. Man behöver nog den energin mitt i allt pluggande också. Blev ju faktiskt i princip klar med det största arbetet igår. Kan ju alltid plugga inför psykologiprovet ute i solen med solglasögonen på. Då får jag sådana där härligt vita solglasögonlinjer runt ögonen, haha. Men det är ju schteeek...
BTW, såg jag en tjej i Kungsbacka i fredags med exakt likadana solglasögon som mig. VAFAN! Det har inte hänt förut, suck... Fattar hon inte att hon är ute, som använder förra årets modell? Galet! haha...

Kommentarer
Postat av: Lillan

hahah förlååååt gumman men ja fick bråttom :) vi skulle ha picnic å ja fick massa saker att ordna :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback