En vecka kvar

Sitter på svenska C-lektionen. Har kört fast. ska skriva en Hai-ku dikt men fattar ingenting. Förmodligen för att jag är hyperstressad och för att paniken typ har etsat sig fast i hela mig. Det går inte ens fem minuter under min vakna tid utan att jag tänker på skolan. När jag sover drömmer jag stressdrömmar. Jag MÅSTE hinan bli klar med allt under nästa vecka!!! Fredag nästa vecka är deadline för allt (allt utom cooper antar jag). Har i alla fall bockat av en sak till i svenska C nu. Har fyra saker kvar.

Svenska B
Inläm: 16/5 Slutuppgift om en litterär epok och en författare samt bok från den tiden.

Svenska C
Inläm: 16/5 Formellt brev
Inlämn: 16/5 Hai-ku
Inläm: 16/5Nyhetsartikel
16/5 Tal

Geografi A
16/5 Inlämningsuppgifter om befolkning
13/5 Landanalys mellan Mexiko och Island

Psykologi B
12/5 Prov, socialpsykologi

Företagsekonomi A
16/5 Prov, kapitel 7-9

Historia A
12/5 Redovisning av Sverige år 1941

Detta är vad jag har kvar för tillfället. Allt detta ska jag hinna innan nästa fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback