JA, typ!

Jag har pluggat ikväll.
Sett två stycken filmer om vår jord och hur vi förstör den. Har skrivit ner punkter med fakta för att lämna in imorgon. Behövs nog inte lämnas in egentligen men vill visa läraren att jag sett filmerna, då jag fick skämmas förra veckan då jag inte kunde komma med någonting under det muntliga läxförhöret.

Jag är motiverad! En dag med sjukt motivation (trots att det är måndag)! Jag vill med skolan igen! Tänk vad jag svänger. Men det är väl så att efter regn kommer solsken. Jag hade totalt glömt bort hur tillfredställande det egentligen är att plugga. OJ, det där lät väldigt nördigt. Men jag ska bli en nörd, för jag ska fan skaffa mig en grym utbildning.

Nummer ett nu är att klara studenten och söka det där jobbet. Efter det ska jag börja kolla på högskolor att söka in till under våren eller nästa höst. Jag ska också börja träna elithandboll typ varje dag i veckan. Åååå, vad kul allting håller på att bli :D Varför har  jag klagat? :S

image991

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback