Låååångt, lååångt borta står jag och väntar tills detta går över.

Jag trodde aldrig skoltröttheten, osäkerheten, jag-vet-inte-vad-jag-vill-känslan skulle drabba mig. Vill bara pausa mtt liv och hämta andan i lugn och ro. Motivationen finns inte, den är som bortblåst. Skolan suger... Jag är osäker på handbollen :O (vad hände där liksom?). Kärlek vet jag inte ens vad det är :S. Jag vill ändra på mig själv för att behaga mig själv och andra. Skäms över att jag ens skriver allt detta på bloggen men det är fan jobbigt just nu. Snälla pausa mitt liv, någon!

image989

Jonas bild

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Vill du snacka om nått, vad som helst så e det bara ropa till... vill att du skall må bra och att du iaf ser till att ta tag i skolan den lilla tid som e kvar.. Lycka till och kör hårt!

2008-05-04 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback