Listan som jah hittade på emmas blogg

Jag har insett att min senaste kyss: Gav mig lärdom. Don´t tell ya more!
Min första riktiga kyss: Är fortfarande den bästa kyssen!
Kärlek är: Överskattat!
Jag är hemligt förälskad i: Han var nog ingen hemlighet. Däremot är han över...nästan...

Jag lyssnar på:
Tvättmaskinens centrifugering :S
Jag pratar: Alldeles för mycket.
Jag tycker om: Mig själv.
Min bästa vän(ner) är: Bäst!

Någonstans, tänker någon på: Mig.
Jag kommer alltid att: Älska handbollen.

Sist jag grät var: Förra veckan.
Min mobiltelefon är: Lila/rosa och riktigt ball :P Sony Ericsson Walkman.
När jag vaknar på morgonen: Snoozar jag minst tre gånger innan jag typ kryper ut i badrummet.
Innan jag går och lägger mig: Släcker ner msn.
Just nu tänker jag på: Alla skolarbeten.
Bebisar är: Små!
Idag har jag: Gjort tre prov!
I kväll har jag: Grillat och ätit alldeles för mycket mat för att komma i min studentklänning.
I morgon kommer jag: Vara tråkig och plugga. 
Jag vill verkligen:
Behålla kontakten och gemenskapen med min helt underbara klass!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej, kolla mitt nyaste blogginlägg och tyck till om vem du tycker bär upp den bäst/Maya :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback