Livet är för underbart ibland... NOT!

Solen skiner, det är pingst!!! :D:D:D... och jag ska åka och jobba, suck, suck, suck... Tänk vilken bränna jag kunde fått om jag bara vart hemma lite mer under veckan som var och inte satt bänkad i skolan. Tänk om jag inte hade behövt plugga varenda eftermiddag eller jobba helgen. Tänk om, tänk om, tänk om...

Blev inte klar med geoarbetet igår, tyvärr. Men ikväll blir det klart ska ni se.
Började leta bilder till mitt tal som jag ska hålla på fredag. Ska bli en presentation om drömmar, mål och visioner. Både uppnådda och icke uppnådda. Tror att jag endast kommer använda mig av Jonas bilder i presentationen. Han har massor av träffande bilder. Tack, för att jag får använda dom :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback