Nu vet jag vad kärlek är <3

image992 image993
JAG HAR KÖRT EN NY VOLVO V70 :D Jag är kär för första gången i mitt liv tror jag!
Jag är kär i en bil. I lördags när Sandras pappa var tuff nog att låna ut sin coola Saab till mig funderade jag nästan där ett tag på att en Saab kanske inte hade vart helt fel. MEN, efter dagens höjdpunkt ska jag bara ha en Volvo ffs! Shiet vilken materialist jag låter som. Men en ny Volvo är typ min drömbil, haha. Svensson-Sara, ja!

Föressten måste ni se Kellans morfars lilla manual som sitter fastklistrad i bilen. Den är skriven till hans mormor för att hon ska förstå farthållaren. Det är SÖTT! En sådan morfar ska jag vara gift med när jag är mormor :D
image994

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback