Studerar. Jag ska bli seriös igen!

Sitter i datasalen. image893
Jag, Bolli och Friis- det är tyst! Fatta att det är pluggvarning här inne...Nu undrar jag varför jag inte tagit tag i mitt liv mer. På historian fick jag reda på att jag ligger på ett svagt VG. Jag började trean på klockren MVGnivå men har dalat allt mer hela tiden, enligt läraren. Orkade inte ens protestera fasten jag såg MVG och VG:na uppradade från de uppgifterna vi gjorde i höstas. De där G:ena lyste ju faktiskt ännu starkare...Jag får helt enkelt stå mina kast. Resultaten kommer ju liksom nu och det är faktiskt som ordspråket säger: "Som man bäddar får man ligga". Och jag har inte bäddat särskilt väl de senaste månaderna.

Jag hoppas att jag klarade  på mitt företagsekonomiprov imorse. Historiafaktan inför nästa vecka har jag och nu ska jag skriva psykologi på hålet för att lämna in sedan.

Bloggen kommer nog bli grymt tråkig det närmsta men det bara är så nu, tyvärr. Jag har exakt 30 dagar kvar till studenten. Och de 30 dagarna ska jag göra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback