Update! Usch vilken tråkig blogg jag har!

Usch nu kommer paniken för skolan igen. Satt och kollade runt på högskoleutbildningar när jag insåg att jag måste klara det jag håller på med först. Jag kan ju i och för sig berätta att jag funderar på ett tekniskt basår, vad sägs om det? Jag behöver ju läsa till lite matte och naturämnen...
Har bockat av fyra saker, på två dagar från listan nu. Dessvärre är det inte de tyngre sakerna jag bokat av, trots att de tagit tid. Men nu har jag ont i huvudet och får nog ge upp för idag. Ska fortsätta med nya krafter imorgon, lovar.

Update:

Svenska B- epokerprov
Svenska B- Slutuppgift
Svenska C- uppgifter om rödluvan
Svenska C- tal

Företagsekonomiprov, kapitel 5,6
Företagsekonomiprov, kapitel 8-?

Psykologi B- inämning om grupper
Psykologi B- prov- grupppsykologi

Geografi A- inlämningsfrågor
Geografi A- Landanalys

Samhällskunskap B- fimer på Svt
Samhällskunskap B- två papper med frågor om allt som rör miljöfrågor
Samhällskunskap B- miljötänk

Söka ett (speciellt) jobb
Skriva en insändare till GP

Jag ska klara detta nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback