1 oktober funderingar

Dessa skorna vill jag ha!
Det är 1 oktober idag och jag tror att jag behöver ett par vinterskor nu!
Dom är asballa :P Gillar inte Uggs och sådant i vanliga fall, men dessa är coola.

Sedan är det ju väldigt bra att jag klarar utkasten och så på träningen med. Bra jobbat Sara. Nä fy fan, igår va det riktigt kasst på den fronten. Fast jag hade ju bestämt mig för att inte skriva så mycket handboll på bloggen men var bara tvungen att få ur mig detta.

Nu svamlar Sandra om Liseberg på lördag. Kan ju vara mysigt, bara det att jag inte åker någonting. Jag får väl spela under tiden dom åker och vinna massor av godis som jag inte äter. Ge bort godiset till stackars behövande barn kanske. Deras kroppar lär ju behöva kalorierna mer än vad jag behöver.

Nä, om jag skulle ta tag i tvätten och sen gosa ner mig i sängen och kolla 24. Tror det lutar åt det :P Ska jobba natt inatt också så kanske det blir massa 24 avsnitt där om jag vågar kolla på den serien där vill säga.

Jag jobbade nästan 140 timmar i september och nu i oktober har jag åtta nätter och redan en hel del dagspass. Kan nog bli en ganska go lön i både oktober och november. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback