3000 centimeter

Kul att jag och Sheila jobbar vaken natt ungefär 300 meter ifrån varandra. Synd att vi inte var liiiite närmre grannar för då kunde vi rökt ihop på verandan ( a, asså Sheila röker, inte jag. Jag är alltid bara ett röksällskap på mina jobb) och snackat skit. Tyvärr får vi ta den skiten över msn istället. Hade ju vart trevligare irl då det faktiskt är lite äckligt att jobba inatt med tanke på stormen och alla fyllon på en lördagnatt.

Msn efter att kollat runt diverse handbollskillar på facebook:

Sheila säger:
åhhh han såg smaskig ut
Sheila säger:
jag vill åxa börja handboll...
Sara1 säger:
hahahha
Sheila säger:
kan inte jag få bli eran bänkvärmare?

Kommentarer
Postat av: Freppe

Hehe för att jag har en liten annan vinkling på min nya.. http://pippy.se däremot har min dator kraschat som jag har allt material på så den ligger still i någon vecka till sen så ska jag ta upp den igen :)



Fanns min gamla kanske är bättre? ;)

Hur går handbollen då?

2008-10-26 @ 20:33:29
URL: http://pippy.blogg.se/
Postat av: Kenza

Alltid gumman- bara att ringa

2008-10-27 @ 09:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback