400 meter

Vaknade vid ett idag. Lite besviken blev jag allt eftersom jag hade tänkt springa på förmiddagen men nu inte hann innan träningen. När jag kom till träningen blev jag dock tacksam över detta eftersom vi skulle ha ett 400-meters löptest.  Det gick "okej för att vara ny och målvakt", haha...  Men jag måste säga att jag är lite nöjd. Helt nöjd ska man aldrig vara för då blir man aldrig bättre men lite okej var nog min tid i alla fall. Den kunde ju självklart vart bättre. Var ju några sekunder från den bästa men var inte heller sämst, haha. Lite nöjd men långt ifrån helnöjd. Ska ner tre sekunder nästa test, minst!

Imon är det jobb. Jag jobbar med en bra tjej som tur är i alla fall. SEGER! Finns ju inget värre än att inte ha roliga jobbarkompisar. Sedan jobbar jag HELA nästa vecka. Fyra nätter jobbar jag. Inte bra alls. Jag är ju inte människa när jag jobbar nätter, men snart är min jobbperiod slut, haha. Och då ska jag inte ta så mkt. Vill fokusera mer på det jag gör och inte göra allt på samma gång.

Tänker på dig. Världen är bra orättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback