Bloggar bara för att

Just nu känns det som att jag tvingar mig själv att blogga litegrann för att inte tappa mina trogna läsare. Jag gillar ju att blogga, men jag tror att jag jobbar lite för mycket för att orka något annat än jobb och handboll. Har redan nästan 150 timmar på schemat i oktober. Tror faktiskt att jag ska dra ner lite på jobbet kommande månader just med tanke på handbollen. Pratade länge med en lagkompis utanför bilarna vid hallen idag. Hon är bra. Och jag ska försöka att lägga ännu mer tid på handbollen och träningen har jag bestämt mig för. Därför måste jag dra ner på jobb lite tror jag. Visst att det är gött med pengar men jag lever nog hellre lite fattigare och utvecklas ännu mer. Handbollslivet är kul och jag vill leva det till fullo.

Är på jobbet nu. Vaken natt. Polisen va här i området tidigare ikväll då det var någon hög galning utanför på vår uppfart. Blev livrädd när jag kom till jobbet och möttes av polisen och fick höra detta. Därför valde en av mina jobbarkompisar (som börjar 07.00 imon igen) att sova över vilket jag är tacksam för. Men imorgon natt lär jag ju få vara här själv. Sedan blir det ju också bättre av att jag kollar 24 på nätterna, haha.

Föressten vaccinerade vi oss på träningen idag för att inte få influensan under året. Gött, nu slipper man tänka på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback