Ge mig nu!

Häromdagen sa jag åt min kära mor att om jag någonsin igen får ett infall att klippa av mig håret, så ska hon spärra in mig. Jag sa till henne att hon får låsa in mig tills anfallet gått över för varenda gång jag klipper mig ångrar jag ihjäl mig. Jag ska ju ffs ha ett långt, blont hår! Inte kort mörkt! Absolut inte. Så nu sparar jag! Jag sparar för fullt och det går ganska bra! Det är redan mycket längre än i augusti då jag fick mitt jävla infall. Nästa sommar ska jag ha långt blont hår igen och nästnästa sommar ska det vara ända nere i marken! HAHA


Låååångt blont! Ge mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Kenza

Gumman du e jättefin oavsett vilken färg & längd du har på håret. Har du inte hört uttrycket: ALLT KLÄR EN SKÖNHET. Glöm inte! Puss på dig.

Och har jag inte sagt till dig att vi alla vet att du är frivillig, men du behöver ju inte utmana de genom att springa våldtäcks rundan och flasha upp ditt fina du... Krogen e en bra möjlighet för lite kul annars;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback