Hur kan ni göra såhär mot mig???

Det står en stor godisskål på bordet. Jag har plockat det. Till mamma och Jesper, men dom äter ju ffs inte!
Och vet ni! Det gör mig arg! Jag försöker verkligen att inte käka godis och sådant men så låter dom mig göra något så jobbigt som att köpa godis för gud vet hur mycket och sedan åka bil (HUNGRIG efter träningen) i två mil med det. Sedan ska det stå här på bordet och läska mig. Okej om de hade ätit av det, men fan inte bara stå där när jag har fått kämpa för att inte ta en bit. Jag lider ju för fan! Hur kan ni göra såhär mot mig???

Föressten har vi fått en "mv-tränare". Gillar! Smart kille den där :P Men jag skulle ju inte skriva så mycket om handboll i bloggen, men är ju tvungen att ge honom lite credd.

24 here I come :P
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback