Ibland får man känna att man lever

Träning snart.
Igår var det löpning ute. Säger som en lagkompis sa: "Jag höll på att börja gråta!" Det var långlöp. Det brukar jag gilla. Men inte när jag blir ihopsatt med bland de snabbare i laget och får följa med upp i våldtäcksdrabbade slingan i Ruddalen. Det är MÖRKT, ensamt, skogigt, kallt, blött och rätt nära hooodsen i Frölunda. Alltså, inget ställe man vill komma efter på. Behöver jag säga att jag fick knipa igen och springa. Springa för mitt liv!
Men jag ökade nog min kondition med 200% eller något.

Som tur är så är det ingen löpning idag. LYCKA! Idag är det nog filmtittning efter träningen. Sådana aktiviteter förespråkar jag! Det känns tryggt och skönt att sitta uppe i samlingsrummet nyduschad och fräsch och kolla film. Det är mysigt. Mycket bättre än Ruddalen! Jag säger då det...

Kommentarer
Postat av: Lillan

haj gummsa. hehe klart ja har inflyttningsfest!!! nu ahr ja ju plats för folk också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback