Jag kysste henne x antal gånger under dagen

Asså okej att jag tyckte att Katy Perry var småbra i typ augusti eller något, men NU?
Hon är ute sedan länge och ändå är det Katy Perry-hysteri överallt. Hon toppar alla listor med sin "I kissed a girl". Jag åkte till jobbet klockan sex imorse och det är inte då man vill höra Katy Perry. Antingn vill man höra hårdrock för att vakna ordentligt eller så vill man ha ballader lite soft. INTE KATY PERRY! Ändå så spelas hon först på The voice, byter till NRJ och även där spelas den. Slår om till Rix Fm och gissa vad! Katy Perry såklart! Gaaadh! Byter återigen men nu till Bandit Rock. Dom kan man bannemej lita på.

Sedan kommer jag till jobbet och en person där har på P3. Tro fan att dom spelar Katy Perry på P3 också! P3 LIKSOM!!! Vart är världen påväg. När jag sedan hörde den på Rix framåt lunch återigen höll jag på att gå och hänga mig.

Katy gå och häng dig ffs!


Kommentarer
Postat av: Hanna olsson

Sara, jag älskar dig för att du motivering till varför katy perry är dålig är för att hon är ute och att låten var "inne" i augusti. Nä fyfan, jag älskar dig! Haha

2008-10-22 @ 00:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback