Jag narkoman?

Min mamma läste ett löjligt reportage i COSMOPOLITAN :O om bekräftelsenarkomaner. Hon tyckte att jag var en sådan. Jag en bekräftelsenarkoman??? Jo kanske, men vadå? Alla vill väl ha uppskattning och bekräftelse för vad man uträttar. Det måste väl vara en mänsklig drift eller något.

Nog om det. Surfar runt på Facean och kollar andras bilder. Har kollat andras semesterbilder från 2008. Å gud vad jag helt plötsligt längtar efter sommar och semester igen. Det är typ två månader sedan sommarens slut och jag är redan helt utsvulten på sol, blå himmel, drinkar, bad, uteserveringar och allt det där. Nästa sommar ska jag fanimej åka två veckor någonstans. Bada, sola, njuta, festa...


Bulgarien 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback