Min helg för er som förmodligen inte är ett dugg intresserade.

Jag ska berätta för er varför jag inte bloggat på ett tag. Helgen har varit rätt stressig förstår ni.
Fredag:
10.00-16.00 Jobb
16.30-18.00 Träning
20.00 hemma, mat, packa
23.00-05.00 sovning
Lördag:
05.00 upp
06.30 samling Heidhallen
13.00 framme i Avesta
15.00 match
18.00 hemresa
01.00 hemma
Söndag:
01.00 hemma
05.15 upp
07.00-16.00 jobb1
16.00-20.30 jobb2

Blondinbella kan ju snacka om späckade scheman men att hinna jobba nästan 20 timmar, vara en heldag på resande fot till Dalarna och sova mellan 7 och 8 timmar på en helg kallar i alla fall jag rätt effektivt.
Sedan att jag idag var tvungen att åka och hämta mamma på jobbet, sedan "shoppa" lite med henne för att åka hem och förbereda sig för kvällens match.  Vid tio i fyra (vanligtvis börjar träningen halv fem, men jag hade fått ledigt eftersom jag skulle spela med b-laget under kvällen) ringer tränaren och jag får slänga mig i bilen för att åka till träningen ändå. Blir 20 minuter sen. Tränar till 18.00 och åker vid 18.30 till Kungälv för att spela match. OCH NU ÄR JAG HEMMA! Och vet ni vad! Jag har faktiskt hunnit äta också. Imorgon ska jag SOVA! Sedan ska jag träna och jobba natt, men ändå :P


Hittade ett par beiga chinos idag.
Kanske den säsongen börjar lida mot sitt slut men kan ju ha dom till våren sedan ia alla fall. Köpte även en svart klänning. Typ modell "den lilla svarta" och en PÄLSJACKA! Fuskpäls såklart. Den är fulsnygg. Hoppas jag kommer använda den lite i alla fall, för den är rätt cool. Hoppas att jag är så modig. Fick av mamma höra att jag såg ut som han nalle goa-dokusåpan om ni kommer ihåg den.

Men det är fan coolt med päls. Ja, fusk då. Riktiga tycker jag är fel. Skulle aldrig spotta på någon med en äkta men skulle heller aldrig bära en själv. Men min nyainköpta päls är i alla fall melerad i både ljusa och brunare nyanser. SNYGG! ELEGANT! Och som sagt, jag hoppas jag vågar använda den.

Sleep tight foxs!

Kommentarer
Postat av: "Farmor"

Ser att du har haft det lite körit dom sista dagarna,men roligt och se att se att det går bra för er. Trea i båda serierna är väl inte dåligt?

Som du ser så har jag precis kommit igång med min nya dator. Nu kan jag följa med lite bättre vad som händer.

Kram Farmor

2008-10-07 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback