Så underbart

Duschen väntar!
Sedan ska jag kolla vidare på lägenheter. Japp, jag ska inte hyra längre, vad det lutar åt. Som vi alla vet är alla huspriser och allt annat crap på väg neråt vilket innebär att jag nog kan köpa min egna lägenhet till sommaren. Det ni!
Sedan ska jag chilla vidare. Ni fattar inte vilka lediga timmar jag haft! Suveräna. Skrattade gott tillsammans med Emma åt Chuck And Larry-filmen igår. Åt godis på en tisdag, ja kan ni fatta? och kände mig för en gång skull avslappnad.

Men nu börjar vardagen onsdag, torsdag, fredag igen. Jobb inatt (ska dock se en till film med Adam Sandler, lyyycka) och träningar. Har lite ont i magen för just det sistnämnda med tanke på att det inte gått så bra det senaste. Men det är bara att hoppa upp på hästryggen igen eller vad man brukar säga.

Sedan ska jag sola och ställa mig på löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback