sex avsnitt 24

Okej, jag erkänner, liiiite trött är jag.
Har jobbat natt och inte sovit mycket idag. Det är svårt att sova när både mamma och Jesper är hemma och är vakna. Men hellre att dom är hemma än borta i alla fall :P (Tycker inte om att vara ensam så mycket). Inatt tittade jag på SEX! avsnitt av 24. Jag satt ihopkurad i soffan hela natten och spelade avsnitt efter avsnitt. Lite läskigt var det fram vid småtimmarna men lite kul också. Stämningen blir liksom bättre när man är ensam och lite smårädd.

Okej idag är det lagfoto på träningen. INTE PEPP! haha... Sedan har min hellediga helg, fredag, lördag, söndag förvandlats till en riktig jobbhelg. Jobbar 7 timmar imorgon, 9,5 på lördag och 14,5 på söndag. 31 timmar jobbar jag i helgen, 24 av dom med OB. Det är den andre oktober och jag har redan fått 144 timmar på jobbet. Mormor, jag skäms lite över att inte ha hört av mig. Men ska kolla efter en dag :D som kanske passar båda (och vem vet, till om med Jesper kanske ;-).

(Tänk att jag kan ta så vackra bilder :P Fotograf nästa?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback