Step, yoga och löpning

Har precis legat på mammas spikmatta i 20 minuter.
Det ska vara bra har jag hört. Avslappnade var det om inte annat. Spikmatta och Amy Mcdonald is the shiet! Haha!

Tror mitt hälsosamma liv började idag eller något. Först gym sedan spikmatta och imorgon Step. Step liksom? Vad hände där? Tror det var Frida som övertalade mig. Sedan blir det även eventuellt Yoga och löpning imon med innan jag drar hem till min gravida. Ska försöka övertala henne om thai eller kinamat för att sedan dra till Blomqvist invigning av sin affär i Kungsbacka! Cinci! *smygreklam*...

Dags att varva ner. Sov gott my friends!

Kommentarer
Postat av: Lillan

heeej gumman. va söt du e :D ska du ut i helgen elelr ;D halloweeeeeen fest ju!! pussssa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback