Straffa mig själv

Har nyss varit ute och sprungit. UTAN MIN IPOD!!! Olycka säger jag bara. Den är borta. Puts veck. Min fjärde Ipod. Herregud vad gör jag egentligen??? :S Det var i alla fall jättejobbigt att springa utan musik. Jag blir så trött av att höra mig själv flåsa. Orkade inte höra på mig själv i mer än 36 minuter + att det blåste nått enormt ute. Kändes konstant som att man liksom försökte springa igenom vinden men utan resultat. Dessa två ting resulterade i en dålig runda. Så dålig att jag var tvungen att straffa mig själv. Straffet blev tio intervaller a´ många meter. Och ikväll blir det en timma på gymmet.

Imon ska jag och Lina se derbyt mellan Sävehof och RIK i Partillebohallen. Får se om några till i laget kanske vill med. Hade ju varit trevligt. Det är ju egenträning både idag och imon så då måste man ju få in lite handboll såklart, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback