Inte ett dugg pepp

Handbollen har gått bättre de två senaste dagarna. Antagligen dels för att jag tvingat mig själv att tänka lite mer rätt men också för att jag faktiskt varit en del ledig. Dock är jag inte ledig inatt och imorgon natt. Och jag kan ju inte direkt säga att jag är pepp på att åka till jobbet en lördagkväll när mamma lagar mat hemma, tänder ljus och det blåser ute. Inte pepp ett dugg! Lid med mig! Dessutom ska jag jobba en timma extra med tanke på att vi drar tillbaka klockan. DEN ÄR SEG!
Aja, jag har tre nätter kvar att jobba vad jag vet i min kalender och sedan ska jag inte ta fler. Kanske nån, nångång ibland om det passar men absolut inte såhär mycket som har varit nu! Jag blir trött. Speciellt när klockan ringer klockan sju på lördagmorgon för att man ska infinna sig 09.00 på gymmet. Det var tungt idag. Riktigt tungt. På spinningen sa hon till oss att blunda under en låt och visualisera en tanke. En enda tanke. Jag klarade det rätt bra! Att fokusera alltså. Hade en bild klart och tydligt framför mig. Ibland gör denna bild det enklare att orka, helt klart.


Camilla din tjockis! Längtar efter att checka din nya lägenhet på tisdag! Snällla  ge mig tisdag nu! Tisdag med vänner, handboll och ledighet! Ge mig nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp, det var det värsta jag varit med om...hoppas jag inte behöver göra det igen, men så dåligt som det gick så måste jag nog det...

Postat av: Lillan

men ååååh jag orkar inte me han igen.. du vet ju allt d där, faaaaaaaaaaaaaaan skjut mig :(



ps ja har hört att du börjar bli varm i kläderna på avenyn nu ;) du e fan ute mer än mig!!!puss

2008-10-25 @ 22:17:43
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback