Vi stryker ett sträck över denna dagen.

Dagen börjar med Katy Perry typ fem gånger. Jobbar inte med de roligaste människorna. Jävligt seg dag på jobbet. Så seg att jag typ gick runt sovandes på jobbet mellan elva och fyra. Hur kan man som tonåring (ja, jag är faktiskt tonåring några månader till) ligga efter typ 30 timmar med sömnen? Hur kan man gå en hel dag med svidande ögon för att man är så trött? Hur kan man ens ta sig till träningen? Hur kan det vara så svårt att sätta några pass? Hur kan det vara så svårt att stå ivägen för några bollar? Hur kan det vara så svårt att spela lite handboll? Och inte nog med allt detta. Det regnade och var mörkt när vi skulle ut och springa. Sedan ville min familj beställa pizza! Usch! Dessutom fick jag vänta i evigheter på pizzorna.

Nä om jag skulle gå och lägga mig för att sova bort resten av denna sjuka dag! Får hoppas att jag vaknar av solsken genom mitt fönster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback