Villa, volvo, vovve

Nu är det bara vovven du saknar Milla! (okej byt ut lägenheten mot en villa kanske, men vafan en trea gills också!!!) Har i alla fall haft den mysigaste dagen på mycket länge. Spenderade tre timmar på gymmet imorse. Steppade 45 minuter med den nya Frida, löpte 40 minuter själv och körde lite styrka gjorde vi också. Träffade lite lagkompisar och vips hade jag spenderat 3 timmar på gymmet. Efter det åkte jag hem till Camilla och mös med henne å Johanna hela dagen. Sedan till Kba med Milla och käkade thaimat och som jag längtat och hur gott va det inte då:P Bästa på mycket länge!!! Kollade in Cinci och sedan lånade jag en film av Billy och åkte till jobbet.

Tråkigt att läsa kanske men mysigaste på länge som sagt. Och Camillas härliga lägenhet, pojkvän (tro inte jag e sugen på just han nu bara för det, haha) och gravida mage får mig nästan lite sugen. Haha! Okej ni behöver inte bli oroliga. Det lär dröja ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback