Det är vi unga och Barca som gör det

Satt och skummade lite på Aftonbladet om fantastiska Barcelona och om att vår Zlatan hade kramat om Pep Guardiola efter den sjätte guldtiteln i år. Jag tror att vårt unga lag är påväg mot Bacelonas nivåer. Det började med att vi bröt måltorkan för två veckor sedan (det var såklart jag som bröt den nollan, haha) och i tisdags vann vi över gamlingarna med 1-0. Maja, du är faktiskt given som årets fotbollsspelare. Vilken utveckling och vilken talang du har ;-) Och i fredags, vad ska man säga? Största skalpen i Heids historia tror jag. Vi utklassar gamla med 8-3!!! Fattar ni? 8-3, vad ska man säga ? Alla gör mål typ. Jag gör två, Pavlic, Elin, ja till och med Sophia B gör mål (hon spelar backlinje i gamla *hosthost*) Det målet får du bjuda på Berndtsson för snyggare självmål får man fan leta efter =) Det målet måste, liksom segern till oss ha en given plats i historieböckerna. Fantastiska Bk Heid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback